reklama

“Zobudiť sa úplne sám v cudzom meste je jeden z najpríjemnejších pocitov na svete”- Freya Stark

Už len keď počujem slovo cestovanie,vzbudí to vo mne pocit dobrodružstva a chuti po objavovaní nových veci. Ste na tom podobne?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pri čítaní kníh keď sa dostávam do rôznych krajín a miest,vtedy hĺtam knihu ešte viac. Myslím si,že väčšina z nás si už povedala vetu "chcem precestovať celý svet". Áno je to tak. Ale koľko takých snov už bolo a všetko to ostalo len pri slovách ("skutek-utek" ). V dnešnej dobe to je proste tak. Všetko ide rýchlo a preto sme radi,že si vôbec vieme nájsť čas na tých najbližších. Ďalším dôvodom sú financie. Platba- let, hotel,strava a to nehovorím o zábave (možnosti skúsiť niečo nové), poprípade pamiatky-okúsiť kultúru inej krajiny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pred pár rokmi som si povedala tiež vetu "chcem precestovať svet"...Áno,viem mám len 16 rokov,ale som za to,že ak chcem niečo nové zažiť robím všetko preto, aby som to dokázala (hmm.to znie dosť ambiciózne). Dvakrát som navštívila Anglicko. Prvýkrát pred dvoma rokmi a tento rok som tam bola zasa.

Milujem to tam,

milujem sledovať rieku Temžu z Tower Bridge,

milujem sedieť na tráve v tých nádherných parkoch,

milujem mať oči plné sĺz pri pohľade na Big Ben,

milujem piť čaj o piatej...

Cestou do Anglicka som sa zastavili v Paríži. Poviem to takto. Zamilovala som sa tam- do Eiffelovky. Nádherné mesto,plné romantiky na každom kroku (vždy keď vidím červenú ružu,vidím Paríž),módy a nechcem zabudnúť na černošských obchodníkov,ktorý vám pod Eiffelovkou hádžu komplimenty. Proste zážitky som nestíhala chytať do kufra.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dúfam,že som Vás do toho dostala. Cítili ste to? Boli ste tam teraz so mnou? Nabudúce sa tam vyberte už naozaj. Aby ste videli,že Vám hovorím pravdu.

Klaudia Michnová

Klaudia Michnová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem Boha,oreo a Londýn. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu